Monday, November 28, 2011

Itaalia 14. päev

 Hommikul (päeval) magasin kolmeni siis sõin ja läksin uuesti magama. Mingi nelja ajal ajasin ennast siis veits kauemaks üles. Eile oli väga tore õhtu. Käisime mingis vanalinna baaris, kus esines üle ootuste hea rokki mängiv kollektiiv, kes laulis enamasti INGLISE keelseid laule. Vähemalt oli võimalik midagi aru saada. Mingi aeg olime seal ja siis läksin Pier Francescoga mingi ühe ajal kohvikusse istuma ning crossaanti sööma ja capotsiinot jooma. Hiljem sõitsime ringi ja ta näitas mulle Rende ülikooli linnakut. Mul jäi suu lahti kui ta rääkis mulle, et tal oli plaanis mind suudelda, kuid ta mõtles ümber kuna ma olen päris keeruline inimene ja ta ei taha sellega riskida, et midagi viltu läheb. Siis küsis minu käest mida ma tema vastu tunnen ja ma seletasin talle, et ma ei teagi teda- mida ma siis tundma peaksin? Ei ta on lahe ja vaimukas ja muud head sõnad aga mitte midagi enamat kui sõber. Seletasin seda talle ka ning kuigi ta ei tahtnud ainult sõber olla aga leppis sellega. Aga mainis sealjuures- loodan, et sa ARMUD minusse. Edu talle! Eitea väljas võib ju niisama käia. Nüüd on jutud selgeks räägitud vähemalt. Hiljem ta viis mo koju ja kõik oli viks ja viisakas.

No comments:

Post a Comment