Sunday, December 4, 2011

Itaalia 19. päev

 Oli väsitav päev kuna hommik venis liiga pikaks. Pidime nagu ikka minema 11.50 bussiga talli, kuid kuna buss sõitis varem välja ja sellel oli tablool vale informatsioon jäime sellest maha. Järgmise bussini oli kaks tundi aega. Saatsin siis Ellile sõnumi, et jäime maha ja saabume hiljem ning pidin talle teadma andma kui kohal oleme, et nad saaks meid bussipeatusest peale võtta. Meil oli vaba aega nii palju kuid oleks olnud mõttetu minna koju ja siis jälle bussijaama poole tulema hakata. Niisiis käisime poodides sutsu ja kohvi joomas. Kui lõppuks talli jõudsime siis panime nagu tavaliselt hobuseid valmis ja pesime neid peale sõitu jne. Käisime sõitmas ka aga mul läks täna väga halvasti. Hakkasime siis täna galoppi tegema. Kuid mul ei ole selle galoppi tõstmisega eriti head mälestused. See ei ole üldse keeruline kuid pidevalt sattuvad mulle lihtsalt alla hobused kes ei tõuse kergelt galoppi ja niisiis pole ma kunagi päristäpselt selgeks saanud seda tunnetust. Täna oli Calita lihtsalt tüdinud ja meil ei tulnud sellest galoppi asjast eriti midagi välja. Arutasime seda hiljem Maarjaga, et milles asi on. Ja arvatavasti oli tänane situatsioon põhjustatud ka sellest, et hobune oli lihtsat tüdinud, kuna ta oli nelja ratsanikuga sõitnud juba (esimene oli Maarja, siis Erika- tegi ainult traavi, siis üks 23 aastane naine kes tegi kordel sammu ja lõpuks ales mina, kes ma tegin traavi sutsu ja ÜRITASIN galoppi tõsta. Asi on ka minus, kuna arvatavasti ma lihtsalt töötan üle ja surun oma istmikuga hobuse kinni nii, et ta ei saa galoppi tõsta ja hakkab selle asemel traavi tegema. Loodan, et õpin selle raketiteaduse kunagi ära. Homme on ikkagi uus päev. Kui olime Calita pesemise lõpetanud läksime koju. Ciccio ja Elli tõid meid Rendesse ja siis käisime söömas ning siis koju. Lebatasime ja köisime pesemas ning hiljem läheme välja. Tomi saab vist mingi sõbraga kokku aga mina, Maarja ja Ben'i läheme niisama kuhugi istuma.  

No comments:

Post a Comment