Sunday, November 20, 2011

Itaalia 6. päev

 Hommikul ärkasin umbes kaheteist ajal. Sõin natuke ja üritasin Maarjat tagant utsitada, et me läheksime linna peale tuulama. Lõpuks saime nii kaugele, et jõudsime korterist välja. Alguses mõtlesime, et käime poes ära ennem ja ostame vetsupaberit aga kuna neil on siin ju igapäev mingi lõunapaus siis otsustasime pärastpoole poest läbi hüpata. Tegime suure ringi ja kõndisime kuni Cosenza vanalinnani ja siis teist teed pidi tagasi. Teepealt leidsime ühe pangaautomaadi ja ma otsustasin oma kaarti proovida. Ja see töötas, ma sain sularaha. Te ei kujuta ette ku õnnelik ma tol hetkel olin. Kõndisime edasi ja ma ostsin veel mingi itaalia keelse DVD hobustest aga ma ei tea mida see endast ette kujutab, kuna ma pole jõudnud seda veel vaadata. Ostsime veel banaaane ja pistaatsia pähkleid ja muud nodi. Linna peatänaval kohtasime juhuslikult Lindat ja käisime linna parimas jäätisekohvikus jäätist söömas. Peale seda suundusime Maarjaga poodi ja siis koju. Vahepeal käisime söömas (pasata ja liha). Õhtul üheksast hakkas jalgpall ja peale seda läksime Benase ja Maarjaga välja. Alguses hulkusime niisama ja vaatasime kus midagi toimub aga hiljem jäime pidama ühes klubi moodi asutuses. Rahvast oli palju ja muusika oli nii enam vähem. Mind üllatas see, et enamus itaalasi seisis tantsuplatsil ja nad lihtsalt kõikusid ei midagi rohkemat. Imelik oli vaadata. Mingi poole kolme ajal jõudsime koju. Panin oma roosi vaasi ja keerasin kerra ennast.

No comments:

Post a Comment