Tuesday, November 22, 2011

Itaalia 9. päev

 Täna käisime jällegi farmis. Hommikul võttis juhataja meid kell 7.00 kodust peale ja läksime hommikust sööma. Te ei kujuta ette kui head need šokolaadiga täidetud ahjusoojad crossantid olid ja siis veel päris capotsiino. Keele viis alla (mitte, et ma oma keelest oleksin ilma jäänud). Siis sõitsime tööle, mis seisnes sellest, et hommikul läksime võtsime igasugused näidud ja numbrid ja siis asusime kontorisse kus õppisime itaalia keeles õppima tervet põllumajandus süsteemi. Meie ülemus areneb iga päevaga ja tema inglise keel on paremaks muutunud. Samuti saame ise juba päris arvestatavalt elementaarsest itaalia keelest aru. Näiteks sellest kui keegi meist räägib. Meie tööpäev lõppes kell pool üks ja siis suundusime tagasi Cosenzasse (koju), sõin natuke ja siis õpetasime Tomile eesti keelt. See on uskumatu kui kiiresti ta õpib ja meelde jätab. Väljendid nagu: väljas sajab vihma, sa lähed parki, ma armastan sind, sa oled armas ja Marii on tark (egotrip). Igastähes peale väikest itaali-eesti- inglise keele tundi köögilaua taga, keerasin ma ennast pooleteiseks tunniks magama. Imelik, et mul täna öösel und ei olnud ja magasin ainult neli tundi. Kuuest läksime Metropoli, et Maarja saaks omale veebikaamera ja mikrofoni ning mina omale vihiku osata. Kuigi Maarja sai oma kraami kätte ei leidnud ma terve suure kaubanduskeskuse peale mitte ühtegi kirjatarvetepoodi. Isegi suures toidupäes ei olnud müügil kõige lihtlabasemat vihikut. Suutate te seda uskuda. Tänu sellele, et VIHIKUD on siin defitsiit ei saa ma korralikult itaalia keelt õppida. Muserdavalt masendav. Igastähes sain targemaks ja lähen ründan homme mönda chainiiš shoppi. Ja täpselt nii ma teengi.

No comments:

Post a Comment