Tuesday, April 12, 2011

Kommuun ja Ll123

  Eile sain erialase saksa keele korda. Seda tähistasime. Kohe sai Türil käidud ja joogid võetud, hiljem kui Säreverre tagasi jõudsime liitusime kommuuniga. Nagu tavaliselt grill, kitarr ja kommuun. Lahutamatud asjad. Kuidagi hea oli jälle selle vana seltskonnaga, kellega kunagi sai päris palju koos aega veedetud niisama istuda. Kahe paiku jõudsin ühikasse, ise pealaest jalatallani läbi külmund. Aga ei ole hullu, viimasel ajal on see täiesti normaalne niimoodi külmetada.
 Täna oli seoses saksamaa projektiga istumine, mis venis ikka päris pikaks (vähemalt minu jaoks). Peale seda käisime Madise ja Ossuga türil söömas. Nagu tvaliselt tundsin ma peale suurt pitsat (milles ma ainult pool söin), et lendan kohe õhku. Ega see hea tunne ei ole. Mida lähemale õhtu jõudis, seda rohkem toimus mul Lolliks lähen 123 . Kadi ja Venna arvasid, et ma pole siiamaani kaineks saanud aga mis teha kui mul hea tuju on. Niisiis toimus tavaline tšill Särka vahel, mitte midagi sisutihedat.
 NB! Homme 9.10 Punasele vaibale minek. Hoidge pöidlaid (y).

No comments:

Post a Comment